결과제출

주제 3 급성 뇌졸중 발병시간 추정

title_img

결과 제출 방법 및 순위 공개

주제 3번 문제는 실제 환자 데이터를 이용하므로 결과 제출도 클라우드 시스템 상에서 진행됩니다. 총 3번의 제출 기회가 주어지며 회차마다 결과 순위는 본 홈페이지 게시판 상에 공개 예정입니다.
결과 제출 마감
결과 순위 발표
1stsubmit
2023.10.27 13:00
2023.10.30 13:00
2ndsubmit
2023.11.10 13:00
2023.11.13 13:00
final submit
2023.11.22 13:00
2023.11.24 17:00
결과 파일은 클라우드 시스템상에 지정된 폴더안에 파일을 위치시키는 것으로 제출됩니다.
각 제출 기회마다 3가지 버전의 결과를 제출하실 수 있습니다.
최종 순위는 3회차 final submit 결과로 결정되며 최종 순위를 기준으로 1위와 2위 팀에게 수상이 이루어 집니다.

제출 파일 (예시)

Submit the estimated onset time (floating value) by the developed methods The submission form by excel will be provided with information as followed:
  • (Column A) ChallengeID : Patient ID in this study
  • (Column B) TRSET : Training data (1) or test data (0)
  • (Column C) GT_OnsetTime : Ground truth of onset time (masked for test data)
  • (Column D) Submit_HTType : Estimated onset time (floating value) by the developed methods.
The estimated onset time should be recorded in the (column D) “Submit_OnsetTime” for both training and test data. Filename rule: “OOOO_XXXX.xlsx”
  • OOOO is the team name of participant
  • XXXX is the model name of developed method
  • NOTE: Maximum 3 models from a participant team are allowed at an evaluation schedule.
  • (i.e., participant team has chance to evaluate 9 models (3 models x 3 evaluation schedules).
Evaluated scores will be notified on the scoring board. The evaluated score will be notified by the filename (i.e., OOOO_XXXX).